Flaska


                                               Foto Marie Wallin. Redigering och manlig modell Daniel Asovic

Denna lilla flaska är gjord med inspriation från Narnia. Det berättas om att Lucy får en liten flaska innehållande ett magiskt elixir, med helande krafter. Böckerna om Narnia är fyllda av magi och ädelmod i en parallell värld, där människor inte finns och naturen härskar. Jag ville att flaskan skulle se ut att höra hemma i den världen. Den skulle gnistra i solens sken och likaså reflektera månens, vara ren som vatten, ren som eld.

              

       


Kommentarer
Postat av: Daniel

otroligt vacker skapelse och beskrivningen är ren poesi

2009-11-11 @ 02:30:21
URL: http://danielgame.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh du är så duktig Linn! Jag kommer definitivt beställa smycken av dig, så snart jag kan! Fast bara om jag får en liten, liten vänskaps-rabatt, jag har nog inte råd med dig annars, så duktig som du är! :P

Ta hand om dig, min räv! Buss och kran.

2009-12-03 @ 00:44:03
URL: http://whiteblankpage.blogg.se/
Postat av: Linn

Självklart kan du få en liten vänskapsrabatt! Jag står till tjänst med mitt hantverkskunnande närhelst du behöver ;)

2009-12-05 @ 23:38:38
Postat av: tess

Detta gillade jag... va fint. //tess

2010-04-14 @ 09:53:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack! Vad roligt :) Som sagt, bara att pilla ner någa önskemål i ett mail om det är något i smyckesväg du behöver eller bara vill ha, så gör jag vad jag kan...;)

2010-04-14 @ 19:50:16
Postat av: Anna

Duktig du är!!! Impoerad! kramis

2010-08-02 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0