Copenhagen Jewellery Fair



Igår åkte jag ner till Köpenhamn med mina klasskamrater för att gå på smyckesmässan där. Det blev en lång dag med 7 timmar bussresa ner och tågresa hem, men det var roligt att titta på alla smycken och ädelstenar, hämta inspiration och prata med lite branchfolk.  

Jag köpte några stenar som så småningom kommer finna sin plats infattade i silver, eller guld...
En spektrolit, en akvamarin och några bergskristaller i form av blommor. Jag blev mycket nöjd!
Tittade igenom lite naturbilder jag tagit precis och insåg att både akvamarinen oc spektroliten påminner om vattendroppar på löv...



      






Kommentarer
Postat av: struut

vilka fina bilder du har tagit pinn :D!

2010-09-18 @ 23:48:19
Postat av: pinn

Tack strut!!!

2010-09-25 @ 11:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0