En kreativ process

Så här ser det ut när jag fått en idé...Jag sitter nästan jämt på golvet. Jag hittade en gammal skiss
jag gjort på ett kombinerat örsmycke/diadem, tittade vidare i lite böcker för vidare inspiration,
skissade vidare....knycklade ihop misslyckade skisser tills att jag kommit fram till en form jag var nöjd med.

        

          
                           Den färdiga skissen, en pappersmodell
         
                                          
                                        Pappersmodellen på
        

                                   Sågar ut en prototyp i aluminium
        

                                               Utsågad
        

                                              Trär på pärlor
         

Prototypen i aluminium är färdig. Det slutgiltiga smycket har jag tänk skall vara gjort
av sammanlödda, smidda silvertrådar så att intrycet blir mer livfullt och inte så platt
        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dna ideér dom är väldigt orginella och mycket vackra

2010-02-11 @ 19:55:58
Postat av: Linn

Åh! Tack vem du än är, så glad jag blir av detta!

2010-02-11 @ 23:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0