Hej igen!

Hej igen!
Jag ser med glädje att fler och fler besöker min blogg!

Som ni märkt har jag varit lite inaktiv här nu på ett tag.
Jag har haft en mycket givande praktikperiod som nu är slut, som förutom kunskap även resulterat i 5 st älvor som kommer finnas till försäljning snarast!
Jag fick en förfrågan från en fotograf att medverka med mina smycken på en photoshoot, och i helgen var jag ute i naturen med fotograf, makeupartist och modell. Det resulterade i vackra bilder jag kommer kunna dela med mig av snart!

Annars njuter jag bara så mycket jag kan av den vackra våren, berusar mig med doften av hägg, fågelkvitter och vitsippor....

 

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nice bilder, du är jätte duktig Linn

2011-05-10 @ 12:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0