Hej ni fina

Hej ni fina människor som är inne på min blogg!
Ert visade intresse glädjer mig så skall ni veta.
Livet snurrar på och det har varit mycket nytt och många omställningar,
och nu är jag inne i slutskedet av min utbildning.

Det har varit ont om nya inlägg på sistone, men jag har lärt mig en massa nya spännande tekniker och gjort en hel del smycken som jag kommer visa här, så fort jag fotat och hittat överförings sladden mellan kameran och datorn :)

Nu när våren kommer känner jag mig försiktigt hoppfull.
Jag bjuder på en bild av mitt nuvarande projekt på min praktikplats hos Ateljé Lars G,
en trollslända som skall bli till ett hängsmycke med emaljerade vingar och ögon.

          
Kroppen har jag skulpterat fram direkt ur metallen. Trollsländan är omsorgsfullt gjord, och är en symbol för intuition, förändring, magi och livskraft.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow. Den var riktigt bra gjord. Ser fram emot att se slutresultatet.

2012-03-01 @ 00:43:04
Postat av: Linn

Tack! Så roligt att höra :D Jag lägger upp bilder snart, den blev färdig igår

2012-03-01 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0